Sidor

onsdag 26 juni 2013

TokREA!!!

Igår i Enköping kikade vi in på Åhléns. Såg en enkel liten trädgårdsoffa som jag tänkte skulle passa i rabatten som blivit en liten inramad grusplätt. Bredvid trappen. Men priset, nästan 1800:- ajajaj!! Tog ändå ett kort och tänkte att det är väl en idé iaf. Då fick jag ett litet tips, Rean, fas två skulle börja idag. 990:- kanske värt!
Jag o Fredrik drog in till Enköping nyss o köpte skrället. 449kr stod det på skylten. KANON!!! Två dynor blev det också. Vilket jäkla kap!!!
Men nu kommer NÄSTA problem. Nu lär jag ju pynta till det där också. SHIT!!! Jättekul förstås, men just nu känner jag mig lite stressad över annat. Men jaja! Lite drygt 2 veckor kvar av semestern... Nåt pynt ska jag väl få till. Lite mysigare ljugarbänk än den som stod där innan iaf!
För övrigt har jag o Gofisen varit på Eckerölinjen idag. GÖTT!!!
Men nu är jag trött, får ladda upp mig inför morgondagen. Jag har en hel del att stå i här hemma. ZzzzZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar