Sidor

torsdag 27 juni 2013

Dags att kliva upp...?

Här ligger jag o drar mig... Jättejättetrött men kan ändå inte sova. Dumt! Klockan är lite drygt 7, jag borde kliva upp och gå ut i tvättstugan innan det blir för varmt. Fy vad mycket jag borde!!! Det är ju så skönt att ligga kvar i sängen. Vill gärna skylla på att jag känner mig hängig, det är väl inte bra att träna då??? Men jag vet bättre... En morgon i våras när jag råkade kolla på Doctors på TV4, då sa dom att för att det ska va dåligt att motionera skulle man va såååå sjuk och elitidrottare. Inte direkt vad jag pysslar med därute va?!?! ;)
Hmmm, ett litet tag till kan jag väl kolla på tv4morgon iaf, det är väl bra för allmänbildningen. Lite nyheter och annat man kan se medan telefonen går varm.
Vad tycks om sängkläderna?
Köpte dom förra året på Hemtex. 55% lin resten bomull. Sover jättebra i dom. Har ett annat par i samma, ska jag nog byta till idag, ser lite gammaldags ut. Mysigt! Med knytband på både örngott och påslakan.
Nä nu ska jag dra mig lite till, solen gick i moln så det blir kanske inte så varmt i tvättstugan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar