Sidor

lördag 22 juni 2013

Midsommar!

Glad midsommar alla härliga!
Dagen började tidigt som sjutton, sååå duktig som ställde mig i tvättstugan och flaxade trots huvudvärk, ryggvärk och diverse andra krämpor. Den arla morgonstunden kommer sig av att jag drog till viken, eller Järbo närmare bestämt. Jag längtar liksom upp! Det har varit ett jäkla slitigt år och jag känner att hänga med kusinvitamin och kanske dra runt lite till familjen i Gästrikland är en bra start på min semester. Ja, jag vet att jag var två veckor i Grekland nyss.... Men det är inte samma sak. Och eftersom jag bara har 3 veckor kvar nu så känns det lite stressigt att hinna med allt. Kommer väl lagomt koppla av så är det dags att gå tillbaka igen...
Men fick väl iaf jordens chokladboll när jag kom. Emma hade bakat, hon lovade ju det för ett tag sen. Riktigt redig sak, en halvfull bullform. Mums!!
Sen har vi kollat på midsommardans vid nån bygdegård här i Järbo, fixat mat, käkat jordgubbar så naglarna är fulls med mos, cheeze hearts har slunkit ner i kistan också samt en rom- och lemondrink. PROPPMÄTT!!! Nä, dags att stänga dom blå för dagen. ZzzzZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar