Sidor

tisdag 25 juni 2013

Vad hände...?

Idag kom min fina kompis Johanna hit. Vi drog till Enköping för lite häng, tog faktiskt fyra timmar och det hade kunnat tagit några timmar till faktiskt. Det tar ett tag att gå igenom den stan... Fast den sista timmen gick vi i parken(?) och kollade på lite trädgårdsinspiration. Men allra först gick vi till det mysiga lilla kaféet My house. Hette det så? Döm om min förvåning då det TOTALT bytt inriktning. Jag ville ha en god paj och den smarriga morotsmuffinsen jag käkade varje gång förra året. JÄTTEGOD frosting... MUMS!!
Men ack så jag bedrog mig. Det hade blivit ett riktigt hälsoställe. Men det var så trevligt så då fick det väl bli en "Guckatallrik". Det var gott, men inte riktigt vad jag tänkt stoppa i kakhålet så vi gick till ett annat fik sen där jag tog en äppelkaka med vaniljsås ;)
Det godaste var iaf ärtpeston och hummusen. Mums! Kul knäckemackor också! Vilken grej!! Nästa gång ska jag testa Enköpingstallriken. Lite olika närproducerade produkter. Mysigt!!
Gissa vilken bild som är från förra året, shit vad bilder man har i telefonen alltså... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar