Sidor

söndag 25 augusti 2024

Bajkat klart för idag!

Vi cyklade till Landsberga, käkade lunch. Räksallad för mig och pannkisar till Elliot. Hade det gött! Jag har ju ingen cykelhjälm sen gossen växte ur sin och fick ta min. På den tiden jag inte hade nån egen cykel… nu är det nog dags ändå att införskaffa en ny rackare. För fy vad obehagligt att cykla med bilar som nästan trycker ner en i diket…. Ja, nu kanske jag kryddar lite igen, som vanligt. Så farligt kanske det inte var. Lite värre kanske när gossen utan förvarning gastar bil och tvärnitar. Vid möte… hahaha!! Gullig!! Bara för att jag ropade till honom när det kom bilar körandes bakifrån… liksom bara ta det lugnt och håll till höger… jaja, vi kom båda helskinnade hem och nu blir det hemgjord glass… det var en riktig höjdare det där… får sluta göra så gott hela tiden. Gjorde 3 sorter igår. Körsbär, dajm och oreo… mmmmm



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar