Sidor

söndag 25 augusti 2024

Medelålders blues…

… fan alltså… en klump i magen och stressen över livet… vem är människan jag hänger med 24/7…?!?!
Vad vill jag?? Jag vet bara vad jag ABSOLUT INTE vill, och även det brukar ändras. Är det nu den kommer, medelålderskrisen?!?! Jaja, kul. Spännande… det kanske är nån form av klimakteriesituation…? Fast jag vet inte, mensjäkeln är fortsatt, ovälkommet, konstant. LÄNGTAR fasiken till klimakteriefasen är på g. Kanske man ser skymten av slutet på menstunneln. Hatar!!
Shit! Så negativt inställd känner jag. Jag verkar ha haft ihjäl päronträdet (oklart hur ändå, då det verkligen haft egentid hela året).  Och dåligt går det på wordfeud. Fick precis en blänkare att Kicki la ett ord på 70 poäng. Vad i hela friden?!?! Ok…andas!!  positiv input:
Sov hela natten, inga känningar i käkarna av tandpress (skönt det! tack bettskenan), gårdagens tvätt vikt och dagens promenad avklarad före 8.30. Frukostsmoothiesen var SKITGOD, och himlen öppnade sig ganska exakt när jag klev innanför dörren. Sabla tur!!! Nu ska jag sticka på tröjan (ett evighetsprojekt vad det verkar) och vänta på att regnet drar vidare. Jag och gossen ska ut på cykeltur. Landsberga ska få sig ett fikabesök. Gott!! Och mysigt! Mitt älskade älskade kära barn!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar