Sidor

onsdag 14 augusti 2024

Vilken härlig dag!!

Gävle välkomnade med en perfekt härlig dag! Kan också vara sällskapet förtjänst (högst troligt! Började med att träffa brorsan på lunch, fab!! Det var så himla längesen!!
Sen träffade jag Evelina och Johanna, wowwowwow! Blev en riktig kalasdag!! Vi tog oss lite drinks, lite snicksnack, god mat och shopping. Allt gott i livet… dajligt! (Bild snodde jag rakt av fr Evelina, hon är ju så bra på bilder hon. Otroligt!!) eftersom jag  åkte tåg så stickade jag även typ 10 cm på tröjan. YES!! Men jag ska INTE vara så glad över det, varje centimeter för mig närmare och närmare utmaningen med ihoptagningar, ökningar, mönsterstickning… GULP!!!  Jaja… spännande! Måste bli färdig med köket först bara… nu ska jag slå upp en Berocca och ladda, lämna barnet i Enköping snart. På hockeyn, sen kom familjen på en smart idé, när jag ändå är i gasen kan jag ju ta promenaden där, i Enköping… smart ju. Så är allt morgonbestyr klart när jag kommer hem. Perfekt!! Får väl ta turen runt parkerna. Undrar vad det är för väder egentligen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar