Sidor

onsdag 7 augusti 2024

Som ett gäng…

…godisar!!!
Skärmdump från Garnius, (rätt uppenbart) blev pepp igår! Kan det vara nu jag tänker sticka en tröja?!?! Fick så jäkla bra engagemang och inputs från mina fina kollegor så jag beställde garn och stickor (stickor har jag garanterat, men vart?!?!?! Hmmm, detta ständiga mysterium… lika bra att beställa nya så jag bara kan köra… hahaha!).  Längtar så mycket tills det dimper ner ett paket!! Jag har ju ledigt nästa vecka…. Tänkte tapetsera i köket och måla vitt i taket, men jag kanske kan göra både och…  beställde en lampa till köket också… undrar om det är nu det händer? Blir det ordning där inne?? Kanske, kanske inte… kan bli stökigare också… måste hitta tapet med. Vilket angenämt bestyr. Nu är jag lite låst, det måste bli nåt med grönt och rosa….  För kökslampan blir rosa… Ja, vi får se hur det slutar… kan bli hur som helst…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar