Sidor

onsdag 7 augusti 2024

Vilken jäkla smäll!!

Vaknade av en redig smäll/duns/ BOMB?!?! Kallsvettig!?!?! Hjärtat i halsgropen…. Var tvungen att titta ut, som i en rysare! Har mitt fikonträd rasat i backen?!?! Nä!! Phu alltså… sen kom jag på att det kanske rasat prylar från fasaden… nä, de satt kvar… jaha! Kanske bara var en elbil som körde över brunnslocket med en hästkärra eller annan tung last då. Men jag har väldigt svårt att somna om, är det gammeln? Får kliva upp i god tid och kolla runt huset. Jag har ju lite förkärlek för att hänga upp saker lite här och där. Kanske inte alltid så fast förankrat som det är önskvärt… vi får se. Bild för uppmärksamhet… bautaspindeln Bertil som tydligen bor på boden. Precis vid hänglåset. Ser jäkligt scary och aggressiv ut. Livrädd blev jag när jag skulle hämta en kratta. Dödade den inte, så det var fortsatt fint väder resten av dagen. Win!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar