Sidor

lördag 10 augusti 2024

Överseende!

Jag var såklart tvungen att börja sticka på tröjan igår. Var ju så peppad. Så resåren är färdig… nu är det bara resten kvar… gulp!! Det kommer ta tid det där… men vadårå… mysigt!!
Jag har köpt garn till tre olika. Grön/gul, blå/grön samt orange/rosa… börjar med den minsta storleken, kanske är lite snabbare tänkte jag… vi får se… tröjan är Strömsötröjan, det finns gratis stickbeskrivning på nätet och det är mycket bra instruktionsfilmer till. Enligt rekommendationerna från mina fina jobbisar… det är det där programmet på SVT. Strömsö. Har sett alldeles för lite känner jag. Hoppas allt ligger på svtplay. Åååh vad mysigt!! Kan jag sitta och sticka och titta på programmet!!! Önskar jag hade tv och uppkoppling i friggan!!! Kunde jag sitta där ute och mysa järnet!!! Tv-apparat har vi väl ett par stycken när jag tänker efter… men det är uppkopplingen då… min "obegränsade" surf är ju rätt begränsad får jag lov att säga…. SÅKLART är det DET jag ska ha på den sista tomma väggytan i friggan!!! En TV!!! Varför kom jag på det först nu?!?! Galet…!!  Bakåtsträvare much?!?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar