Sidor

måndag 12 augusti 2024

Men hjälp!!

Hur kan lite färg ta sån tid att få upp?!?! Nu är jag helt slut!! Såååå många timmar jag stått på stegen och stirrat upp i taket och suttit på golvet så jag blev helt likstel och skev…
Taket målat ett lager och panelen 2. Men alltså!!! Vad sägs om 90-talstapeten som uppenbarade sig när jag drog loss allt som satt och fladdrade på väggen?!?! Kanske ska behålla den??!! Nä, knappast! Men nu blir det trevligheter i dagarna två, så då får allt stå på vänt till torsdag. Då blir det tapeter upp! Längtar!! Kanske nya lampan kommit också. Så fint jag tror det kommer bli! Även Fredrik fick feeling och erbjöd sig att köpa nya vägguttag och strömbrytare också. Så det blir väl nåt snyggt hoppas jag. Men inte förrän nästa vecka. Kul!! Tänk om det blir ordning på torpet inom kort?!?! Wow!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar