Sidor

lördag 3 augusti 2024

Frodigt!

Va de frodas blommorna på bron till friggan!! Jag måste tänka till och planera lite smart till nästa år. Jag ska verkligen försöka göra installationer och grupper med STORA blommor. Sätta fröer i god tid, fylla stora krukor (får se till att köpa fler stora krukor) och ha tålamod. Det sista är väl det svåraste… haha!! Jag har ju ändå friggan nu, där jag kan förgro osv… är det nästa sommar det blir ordning på planteringarna??? Troligtvis inte, tyvärr. Men varje gång jag iaf försöker mig på en planering och struktur, är ju faktiskt en framgång! Nä!! Nu måste jag såååå duscha innan vi ska upp och käka körv hos farmor och farfar. Sen ska Livs följa med hit och sova i friggan igen. Trevligt!! Men hoppas det blir tidig kväll, för hjälp vad vi jobbat hårt med häcken… Phu!! Hälften kvar, men tyvärr hände nåt med flismaskinen, så den måste fixas innan det blir mer flisat av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar