Sidor

lördag 10 augusti 2024

FÖR MYCKET!!!

Fy, nu har jag väl ätit glass för resten av sommaren… men riktigt gott!! Jag och Elliot drog in till Ikea. Två innerkuddar skulle köpas. Ok. Blev lite annat också, en kasse full närmare bestämt… suck! Lite ljus, lite lakan, skohorn… ja, det är ju ingen brist på prylar att stoppa ner i kassen sas… men iaf, efter Ikea lovade jag barnet att gå till Joey's gelato. Han tog choklad och vanilj (fanns inte nuttella tyvärr) och jag tog citronpaj och körsbär… så himla gott!!! Men det blir bara föööör mycket med två skopor… vi båda lämnade halva koppen. Men då vet vi det… jag vet iaf vad jag ska testa nästa gång… citronsorbet. Mums! Elliot ska testa fantaexotic-sorbet. Jaja.. kanske blir nästa helg då… eller på tisdag kväll förresten. Jag ska ta tåget till Gävle på tisdag, grabbarna får hämta mig på stationen på kvällen. Vilken härlig vecka som väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar