Sidor

torsdag 7 oktober 2010

Bokning pågår...

Ska bli så kul att åka till Kosta!!!
Nu har jag bokat boende där, med middag, lunch och frukost. MYYSIGT!!
Hoppas vi hittar dit sen då ;)
Härligt att Fredrik bytt det där avgassystemet igen så vi slipper få tinitus på vägen ner... som när vi skulle på bröllop förra året i Eksjö... Då kunde man verrrkligen hålla sig för skratt.
Fy vilket trist väder... Regn o rusk.
Mina dojjor släper ju in vatten, så jag är verkligen inte sugen på att ut o traska. Funderade på att släpa fram sprattelmaskinen från tvätstugan, men det får nog bli ett projekt imorgon på min lediga dag. Kan ju ta ett tag... Kanske har världens mest överfulla tvättstuga. Dock nästan ingen tvätt, vi är bra på att tvätta i den här familjen ;)
Längtar till ikväll. Då måste jag o Fredrik boka lite mer boende på vår lilla tripp :)
Vi ska hälsa på min syrra i Lidköping oxå. Ska bli så kul o mysigt!!!
Kanske inte hon tycker förstås... HAHAHA ;)

Så nu hoppas jag ju att vi inte får så mycket räkningar så jag kan ägna mig åt galet mycket shopping!!! Vi ska även till Ullared!! Intressant!! Hoppas vi hittar lite belysning. Kan behövas i vardagsrummet nu när vi möblerat om, och bytt till murriga gardiner. Och Fredriks hiskeliga tub-lampa bara MÅSTE bytas ut. HATA!!! Stackarn! har ju inga grejjer kvar :) men så kan det vara ibland... Nu har ju vi fixat fiiina grejjer ist ;)

Nej nu börjar det nog bli dags att skärpa sig o starta om för en jobbdag. Ska bli skönt att va ledig imöra...
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar