Sidor

torsdag 14 oktober 2010

Wohooo!!

Tog o ryckte upp mig ordentligt imorse!!!
Tänkte att det var för mörkt ute för att ta morgonprommisen, ( jag är ju lite mörkrädd)låg o drog mig o rätt som det var bara klev jag upp o ut i tvättstugan!!
Där fick jag ju lyfta undan en massa bråte, det fick bli uppvärmningen, för att få fram sprattelmaskinen.
Körde en knapp halvtimme, men det kändes ordentligt kan jag lova!
Härligt!!
Få se om jag klarar en timme i framtiden... Nu står ju maskinen framme så jag kan ju inte skylla på att den står olämpligt till...

Ja! klappar mig själv på axeln då!!

Meeeen dags att ta tag i frukosten o dra till jobbet då.
Hata 55:an!
den kommer bli min DÖD!!!
Verka va svårt att hålla hastigheten för folk... Finns det nåt mer stressande än bilister som kör typ 75 på 90väg?!?!?
Det är mycket sånt här ute... o gärna blockerar de, så att det inte går att köra om heller. Suck!!!
Höll på att bryta ihop igår på vägen hem...
Kanske det är lite läskigt, men då kan dom ju stanna hemma då. Eller skaffa brillor!!!
Men nu så!! frukost var det!
Morsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar