Sidor

måndag 4 oktober 2010

Dagen efter...

...Mickelssmäss.
Sitter på jobbet o lunchar. Soft.
Känner mig himla nöjd med mina inköp igår: 2 (det var ju paketpris;)) borstar som var jättebra att ta bort hundhår med från kläder o möbler. Toppen!
2 burkar honung från "Syltkrukan" med eukalyptus och lite papperblommor från den lilla affären som jag ska göra örhängen av. Lite roligare färger, gammelrosa o lila. Hoppas det blir fint då...

Lördagen var ju hur bra som helst!!!
Men den började väl lite i tidigaste laget för min del... Fick för mig att uträtta alla ärenden direkt på morgonen vid nio. Så det var jag o några andra stackare som gick o handlade på Maxi. Systemet, in till stan, hem o sätta upp nya gardiner i vardagsrummet plus gamla gardiner i de andra fönstren. Sen tog jag det lugnt i en timme, sen vart det dags att börja baka o laga mat till kvällen.
Sen efter 19 hade vi det bara mysigt o drack vin o käkade o en o annan gingrogg slank ner. Men vi klarade oss väldigt bra, ingen alkoholförgiftning så långt ögat kunde nå.
Vi börjar väl mogna på oss HAHAHAHA!!!
Kom upp i tid igår oxå. Tur det! jäklar i min låda vad det är folk som kommer på Mickelsmäss alltså. O jag tröttnar ju ur efter en timme. Max.
Men det är ju bara en gång om året så det får väl gå då...

Nej nu ska jag ringa knivmannen o säga att det bara är att komma o hämta några knivar..

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar