Sidor

lördag 16 oktober 2010

Fya vilken kall prommis det där vart...

Fy vilken kall morgon!!!
Men jag var så duktig o gick ut iaf. Fuskade ju igår så det dåliga samvetet tvingade mig... det var ju härligt väder iaf. Solen sken o löven har så fin färg. Men jag kommer då aaaaalltid vara en sommartjej!!!
Bara att gilla läget dock...
Hade planerat en sväng på sprattelmaskinen oxå, men halvvägs upp i Paradiset ( läs mördarbacken...) kändes det som att äggstockar o hela paketet skulle trilla ut. Vad dum jag var som inte tog mig lite piller innan jag gick ut. Hatar den här veckan som stäääändigt återkommer. URK!!!
Man kan ju tycka att det är slöseri med väl fungerande organ, min biologiska klocka verkar det ju iaf vara nåt fel på. Har då inte börjat ticka än, hur lång tid har man på sig egentligen??!?
Kan man reklamera???
HAHAHAHA!!!
Tills den börjar funka kan man väl slippa tråkigheterna varje månad!?!?!?! TACK!!!




Bild på mördarbacken, som inte gör sig riktigt på bild... men den är dryg o kan jag lova... O så fortsätter den bakom kröken... PUST o STÖN!


Oj vilken karavan med bilar som åkte förbi! Är de på bysafari tro?
Eller så är det väl stopp på 55:an. Jäkla skitväg det där...


Fredrik, David O Sebban är ute o fiskar i detta kalla väder. BURRRR!!!! hur orkar dom?!?! Jag tycker ju att de ska va hemma med mig. Men jag får väl ta o tvätta lite o annat SUPERKUL!!


Lite härliga fiskare som var uppe i ottan...




Vad konstigt slut det blev på gårdagens inlägg...
Fy vad vi borde skaffa ny dator (eller ny person bakom datorn...)

Ikväll ska vi till viken på 30-års kalas!! Sverinskan 30 år!!!! Wohoooo!
Jag är SKITNÖJD med hennes present HAHAHAHA!!!
Hoppas nu att hon blir lika nöjd ;)
Bara det inte blir halkväder när vi åker hem, har ju inte vinterdäck på :-S gulp!!

Nej! Frukosttajm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar