Sidor

söndag 24 oktober 2010

Jubileum!!!

Trumpetfanfar!!! 100 inlägg! HURRAHURRAHURRAAAA!!!
Det är ju inte klokt alltså!.
(Fast det står ju bara 96 på listan.. skumt... men jag går efter det som står på mina inställningar iaf ;))
O inte har jag utvecklats nåt gällande bloggandet heller. För dåligt!
Eller jooo, jag vet ju hur jag tar bilder från fb o stoppar in på sidan. Hmmm. Verka lite omständigt kanske...
Ett framsteg iaf.
Igår kom jag inte hem förräns efter 19... Efter jobbet åkte jag ner till Davids garage o hängde lite med grabbarna ;)
Men det som slog mig var ju helt SUVVVERÄÄÄNT!!!
Jag o brudarna packade upp lite julgrejer igår på jobbet. Bland annat en jääätte fin lampa som jag skulle kunna tänka mig att köpa hem. 1200 spänn tycker ju jag känns lite dyrt, o alla vi känner att man borde kunna göra nåt liknande ganska lätt själv... Men det saknas ju dock lite redskap o verktyg...
Nere i garaget öppnades mina ögon!!! Det kändes som att jag varit blind o fick tillbaka synen!!!
Davids garage är ju VÄRSTA verkstaden!!!
Alla maskiner, verktyg o material man kan tänka sig finns ju där. HAHAHAHA!!!
Och han sa att det var helt ok att dom (Freddan o han) kunde pyssla ihop nåt om jag ville det. (Det är nog ingen idé att låta mig gå lös bland apparaterna...) JIPPIE!!!
Jahapp! Bara att rita ihop nåt bra då... :D
Sen måste jag hitta på sån här självhäftande plastfilm, så jag kan blästra lite fina mönster på diverse grejjer. Lovar att det kommer bilder om det blir nåt av överhuvudtaget ;)
Nu känner jag mig helt prillig o vill hitta på nåt på en gång!!! men jag får väl hejda mig... Har ju kanske liiite andra projekt sonm jag borde färdigställa först...
Är det någon som kan tipsa mig om en sak?
Jag skulle behöva gjutformar till att gjuta betong i. De ska va rektangulära och ha spikraka kanter o hörn. Kanske finns om jag kollar på nå byggfirma, men det är ju så sällan jag är på nån sån... Har använt mjölkkartonger förut, men dom fick jag tejpa o så, så det vart inte riktigt 100 som jag tänkt mig. detta projekt har jag faktiskt haft på G sen jag o Fredde blev ihop. 4 år alltså... hänger fortfarande över mig... vill ju gärna att det ska bli nåt, men alltid är det nåt som blir kass eller strular.
Nej men så är det här i livet ibland...

Nu ska jag käka upp lunchen o sen dra ut i butiken igen...

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar