Sidor

fredag 15 oktober 2010

Vilken natt!!!!

Men skojja inte vilken SKITNATT!!!
Jag o Camilla är ju synkade nu oxå, så det blir nog jobbigt på jobbet idag ;)
Tur att jag börjar 12!
Uppe typ hela natten o bara ha ont, det är ingen höjdare!
Så i morse orkade jag helt enkelt inte utföra nån form av motion.
O inte nog med mitt "kvinnoproblem", det är nån råtta, eller vad det är som har bestämt sig för att gnaga igenom taket. Så jag fick ju springa omkring o slå med en galge i taket oxå. Fredrik uppskattade INTE det. Hahahaha! Stackaren! men han störs ju tydligen inte av att det kan droppa in lite råttor från taket när som helst... FY VAD VIDRIGT!!!
Hallå!!! är inte detta 2010?!?!?!
Man ska inte behöva ha råttor på vinden!!!
Och hur kommer dom dit egentligen?!?!?
Hoppas Fredrik tagit bort otygen innan jag kommit hem idag!


Hampus är en liten rackare!
Jag sa bara godmorgon. Jahapp tänkte han o hoppade upp i sängen... O låtsas att han inte hör när man säger till...
Till slut blir det ju lite mys iallafall för han är så gullig.
SUCK!
Jag har ingen koll på hunduppfostran...

Nej nu måste jag blanda ihop en tablettcocktail känner jag så jag pallar med att jobba.
Jag fattar inte?!?!
Det har varit ganska ok de senaste månaderna. Om man jämför alltså. Men nu kom värsta bakslaget :(

Varför ska Thomas Bodström ta en paus från politiken för?!?! Han är ju sjukt snygg!!!

Tänk om man kunde vinna nån miljon på Lotto!!!
De snackar om det på morgontv nu. Över 300 st vann över en miljon 2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar