Sidor

onsdag 20 oktober 2010

Bortskämd!!!

Fan alltså!!!! ibland är ju livet på landet alldeles underbart!!
Imorse var jag ute på prommis, var lite nervös över det väntade snöfallet. Jag har ju fortfarande sommardäcken på.... Jag o Fredrik tråkade ut varandra, jag sa att jag mååååste få vinterdäck på o han sa att det kanske inte går att fixa idag. Ja lite sura miner då förstås...
Så ringde Fredrik: Hörru!!! David jobbar hemma idag, han kan fixa dina däck! WIHOOOO!!! TACKARRR!!!
Jag köpte en kolakaka till´an som han kan mumsa på till lunch. Själv käkar jag ju mest Kyckling, ägg, champinjoner o kesella nu för tiden.. 3:e dagen nu... Kanske är liiite sugen på godis då. Men det ska jag käka i helgen!!!
Så nu kan jag va kvar på jobbet på Tefal-kurs, för att sen åka hem i lugn o ro MED vinterdäck. Så sköööönt!!
Men det är väl antagligen en massa puckon ute som vanligt, så det är ju inte direkt tryggt att åka hem...
OCH så har jag ju fått en ny bilstereo av Pettsons brorsa!?!?!?! så jäkla hyggligt!!! Han hade köpt en ny o så vet jag inte hur, men min är ju trasig så då fick Freddan hans gamla så jag kunde få den. Suvveränt!!! Kan t o m koppla in min iPod i den. UNDERBART!!!
Så nu använder jag ju iPoden väldigt flitigt! tog ju ett tag att få musik i den...hmhmhm!!!

Nej nu är det hög tid att smeta på sig fejjan o dra till jobbet.

Morsning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar