Sidor

onsdag 6 oktober 2010

Dagen efter...

...Inventering!
Phu! äntligen är den mardrömsdagen över!! Men jag tror alla lappar o grejjer kom ut, annars får man skylla sig själv som sätter VÄRLDENS KANSKE SÄMSTA PÅ DATORER bakom burken...
Började, 07.00, med ett antal hjärtattacker, sen flöt det på och vid dagens slut, vid typ 20.30, slutade med en hjärnblödning... men det gick att fixa lätt som en plätt. Var bara att inventera bort ungefär 500000 Soda Stream för mycket. Tackarrrr!! sen kom jag hem o var helt slut i huvudet. Hade ju varit på helspänn HELA dagen. Men dagen bara rusade förbi kan man lugnt säga.
Så det var ju kul!
Hädanefter kan ju jag åka runt i kedjan o agera dataexpert. Känns ju som jag börjar bli hajj på att rätta till diverse fel nu för tiden. Stackars Lelle på kontoret som får höra min gälla röst i panik stup i kvarten, halvgrinande säga att nu är det fel på kassarapporten. Eller nåt annat pinsamt som visar sig varaslut på papper eller nåt annat simpelt...
Ja det är tur att jag inte jobbar som datatekniker iaf!! HAHAHAHA!!!

Nej! undrar vad min deltidskompis pysslar med idag...
Äter väl upp den där chokladasken, förstår jag ;) Kanske skulle ringa o fråga om hon har nån liten pralin att bju på. Min ask är ju helt tom...

MEN vilka bra borstar det var jag köpte på mickelsmäss!!! Soffan blir ju hundhårsfri i ett nafs! Suvveränt!! Det bästa vore ju förstås att hampus INTE lägger sig i soffan (han tillochmed lägger sig i fåtöljen) så fort han har FF. Han har ju faktiskt en egen säng, verkar dumt att ligga i den då...

Nej nu måste jag ta tag i lite grejjer och ringa facket.

Morsning!

1 kommentar:

  1. Brrraaaaaa, jobbat i går !!!!!! Bästa "sköta-om-datorn-vid-inventeringen-flickan" som finns!

    Nja, jag tror jag har några praliner kvar, för jag har inte orkat sträcka mig efter asken, den står så långt ifrån divanen!

    På eftermiddagen är det fullt program för min del, man får nästan springa för att hinna med allt! Men morgonen användes till ett mindre viktigt åtagande, Noll åtta noll, noll så forsatte jag att sy på bostdsförenings-lokalens drapperier, och vid fållningen så är ena längden ungefär 40 cm för koooorrrttt, fantastiskt roligt, hur tänkte jag ?!

    Ha en riktigt bra dag i dag. / C (även rekord i läängsta blogginlägg.)

    SvaraRadera