Sidor

måndag 25 oktober 2010

Dags att köpa nya...

...nya promenadskor kanske... HAHAHAHA!!! inte konstigt att jag blir blöt om fötterna när jag är ute o traskar! Bara att skriva upp på inköpslistan då...



Igår när jag kom hem efter jobbet hade Fredrik målat klart den stora lyktan. Härligt!!! hoppas vi kan åka förbi Fullerö imorgon då, så jag kan köpa en sån där ljushållare. Bara de inte är slut... gulp! då blir det jobbigt!
Nu har jag hoppat över morgonprommisen igen. Men jag känner mig helt konstig i kroppen! Jag har nog nån förkylning på g. Och så har jag ju faktiskt inga skor heller!!! ;)
Är lite oinspirerad idag, vet inte vad jag vill käka till frulle. O inte till lunch heller... Ägg o champinjoner är ju alltid trevligt, men kanske har käkat det nu så det räcker...
Helst skulle jag bara ha en stoor flaska cola zero o godis.
Har varit dåligt med det i helgen tycker jag.
Så länge jag inte ens går ut o går får jag nog ta o hejda mig iaf. SUCK!
Tar o kokar lite ägg tror jag.

Tänk vilka tokar man kan ha i butiken ibland!!!
Igår var det några stycken faktiskt...
En dam kom instormande : "Jag har en reklamation här!!!"
Ja vi kollar då.
Jag höll på att svimma!!!!!!
Världens kanske mest brända stekpanna, NÅGONSIN!!!!
Hon fick ett litet tips att man kan tyvärr inte köra full fart med belagda pannor, kanske en gjutjärnspanna kan va nåt?!?!?!?!
Men hon skulle testa att koka ur den med diskmedel iaf, så kanske hon kunde fortsätta använda den.
HAHAHAHAA!!! Hon var t o m värre än mig på att bränna pannor!!! har aldrig haft en sån brunbränd. Borde nästan få diplom.
Stackare som får käka maten oxå >.<

Visstja! koka ägg var det

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar