Sidor

lördag 23 oktober 2010

Ojojoj!!!

Har lunchat, lax o stooora vita bönor vart det. Funkade faktiskt...
Men vilket vrååål det hördes från butiken. En liten snoris som inte fick som den ville. HAHAHAHA!!! stackars föräldrar!
Undrar vad man ska hitta på ikväll då?
Ett lager med färg på lyktan måste det bli iaf. För tillfället är den totalt rosa.
Jaja! en vacker dag så kommer den oxå va vit.
Igår hade jag ju så ont i huvet ju, sen fick jag feber o bara dog en sväng i soffan. Det var jobbigt!
Och idag hjälpte jag en kund, som bröt ihop. Han hade mist sin fru för en månad sen. Buhuuu! det var så sorgligt så jag nästan började tjuta. Men han gick, och jag stod som ett fån i chock. Jag får träna upp reaktionsförmågan lite bättre... Men jag har bara varit med om detta EEEEN gång tidigare sen jag började inom handels -01. Då var det en dam vars dotter dött. Alltså man vill ju bara dö själv nästan när det händer!
Vilken sorg alltså... Och så tror dom att det ska gå bra att gå ut o handla som vanligt, men så fort de pratar med nån så bara brister det.
Stackare!!!

Nej men nuså!! På´t igen bara!
Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar