Sidor

onsdag 13 oktober 2010

en BIO kanske?


Ja det är sant! vi har faktiskt en biograf här i byhålan! :)
Har aldrig vart där, men den verkar då vara välbesökt när det är föreställning.

Men FY vad kallt det var i morse på promenaden!
Igår träffade jag Vickan o beställde nåt sportunderställ. Kommer först nästa vecka. Jag LÄNGTAR!!! fryser ju r-ven av mig... Iaf i början, sen får man ju upp tempen rejält.
Lite E-type får ju upp farten på den slöaste ;)
Skulle NÄÄÄÄÄSTAN kunna tänka mig att springa nån meter sådär på morgonkvisten. Blir ju på så härligt humör!
Men det är nog bäst jag låter bli. Risken för diskbråck(när fläsket guppar i otakt), hjärtsnörp o diverse symptom på rejält kass kondition är ju lite fööör stor. Kan man ju lika gärna gräva en grop på gården jag kan lägga mig i, med näsan i vädret, när jag kommer hem.
Så det får duga med morgonPROMENAD.

Jahapp...
Efter tio... Vilket trökprogram!!!

Kanske lika bra att göra sig iordning o dra till jobbet. Längtar redan tills jag kommer hem... Visstja! Måste ju hämta mitt paket från NuSkin som ligger o väntar på affären oxå. Hjälp vad jag är slarvig! har ju legat där i en vecka nu. Kanske jag hittar nåt till rasten att tugga på oxå.
Perfekt!!

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar