Sidor

fredag 22 oktober 2010

Skallebank JAVISST!!!

Fy vilken morgon!!!
Vaknade av en bultande huvudvärk. Snark!!! har inte gått över än. Blir så irriterad så här 4 timmar senare.
Men så blir det kanske när man går runt o är allmänt missnöjd på diverse saker hela dagarna. Men jag föööörsööööker ju va lite positiv. Aha!!! det är kanske det som är den felande länken?!?!? Får ta o va sur o tvär på heltid så kanske det släpper HAHAHAH!!!
Hade lite huvudbry i går kväll. VAD VAR DET JAG SKULLE GÖ på min lediga dag???
Har inte kommit på det än, men jag tänker ta tag i min omålade lykta iaf. Den borde ju ha torkat nu efter den vääääldigt intensiva rengöringen... Men den är fortfarande full med falurödfärg. Lär väl måla ett antal lager kan jag tro. Sen bara mååååste jag åka till Fullerö o köpa en sån fin blockljushållare till. Jag har en i den lilla lyktan, o det blev ju väldigt tjusigt! och så slipper jag (eller Fredrik rättare sagt) tänka på rinnande stearin. :)

LÄNGTAR tills vi åker till KOSTA!!! kanske kan ringa Mackan o fråga om man kan få sig en tur i hyttan... Kanske man får hänga med Bertil o grabbarna ;)
I den perfekta världen så... >.<

Igår när jag kom hem hade Fredrik köpt en virklampa till mig o ställt i hörnet vid soffan. GUUUU så bra!!! HAHAHAHA!! tur att den var billig (99:-) så att det inte gör nåt när jag lär byta ut den ;)
Äsch, så farlig var den faktiskt inte. Inte som tub-lampan iaf hahaha!
Han är inne i nån inredningsfas tror jag.. Lägger sig i både här o där. Bra det! Kanske han fattar vad ett par gardiner kostar!!! han verkar ju tro att det bara är nåt som byter sig själv... Ett killfenomen det där tror jag...

Snö ute idag. Jag hatar vinter o kyla!!! Allt blir så mycket jobbigare. Skotta (fast det fixar ju Fredde)skrapa bilrutor, ha på sig en MASSA kläder. FYYYY vad jag HATAR vinter!!!
Man vill ju bara va hemma o mysa. Men när man väl får va hemma o mysa, då är det ju fantastiskt!!!
Nej nu gafflar ampus där ute, har väl trasslat in sig i häcken där ute...
Jajjemen!! det var precis vad han hade gjort.
Han skäller lite tyst då. Voffvoff! så lär man gå ut o leda honom tillbaka i kopplet. Medans han viftar på svansen... Suck!!! han vet ju själv hur man gör, men han vill väl ha lite sällis... Jahapp! nu vill han komma in...

Han är så duktig som käkar diverse vitaminer och AloeVera... Och jag tror faktiskt att han blivit bättre i sitt ben oxå. Toppen!!

Nu ska jag maska lyktan.

HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar