Sidor

söndag 17 oktober 2010

Buhuuu!!!

HAr varit i viken då på galej. SUPERKUL!!!!
Fredrik körde, så han tyckte det var sådär...
jag följde ju inte med ut på krogen iaf...
Men jag grinade ju typ hela vägen hem... Jag lääääängtar ju så skitmycket efter mina kompisar!!!!! är ju nästan bättre att inte träffa dom alls!!!
Blir ju bara föööör jobbigt när man lär skiljas åt...
Fredrik tycker att jag är skitdryg såklart, men jag kan inte hjälpat!
Usch vad ögonen svider!!
Men jag får ju ta o skärpa mig!!! lär väl se till att åka upp lite oftare!!!
Och så får jag väl va glad för det jag har här, eller?!?!?!?
Tappade min kamera i golvet så den är helt paj... suck! men det gör inget nästan... tur att det inte var systemkameran iaf! Men det är ju sååå dumt att jag köpte kamerorna alls! Använder dom ju aaaaldrig. FYYYYY!
Men en vacker dag så. Läste igenom bruksis på sytemis idag igen, men inte vart jag nå klokare för det... sen har jag ju kamera i telefonen, så jag behöver ju ingen vanlig digital EGENTLIGEN. Men det var ju dumt att sabba den iaf.
Men sån är ju jag...
Äsch!!! nog med att hänga läpp över livets jävlighet!!! imorgon är en annan dag osv... Då jäklarns!!! HAHAHA!!! då ska jag ju på Peter Jöback!!! WIHOOOO!!!! jag längtar!!! och innan så ska vi på KB o käka!!!! Fredrik vill ju inte med... SYYYYND för HONOM!!!
Men han får nog ta o ge mig lite veckopeng så jag kan ta mig ett glas vin eller två till maten ;)
Idag hade jag fått in 300 på mitt konto... TACKARRRR!!! undrar varför, men jag köpte nån lottorad o en andel på v75 o lite på ica för det. HAHAHAHA!!!
O sen vill jag ju spara miiina pengar tills vi ska till ullared förstås
Ojdå! nu försvann visst halva inlägget igen... Vad är det för fel?!?!?!
Men skitdesamma.
Nu ska jag ta o lägga mig så jag orkar upp o ut imorgonbitti... få lite frost i morrisarna....
Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar