Sidor

tisdag 19 oktober 2010

PETER JÖBACK O JAAAAAG!!!!

Jag har ju inte uppdaterat Peter Jöback söndagen!!!!
Va ju lite trött på morgonen, fick lov att dammsuga o en massa. SEEEEN fick jag äntligen åka in till stan o träffa grabbarna grus!!
Tommy o Patric förbarmade sig ju så snällt över mig o lät mig haka :)
Vi började med middag på KB. Asgott o supermyyyysigt!!! 2 flaskor vin slank det visst ner oxå ;)
Konserten var ju helt briljant!
Inte som man är van att han brukar framföra sina låtar.
Har ju varit några gånger innan och då har han ju oxå varit strålande, men på ett liiiite deppigare sätt.
Nu kom bandet in till introt av Björnes Magasin (!?!?!)
De sjöng in Peter med bokstavslåten i " Fem myror är fler än 4 elefanter" (!??!?)
P PPPPP EEEEEEEE EEEEE osv...
En STOR ljusskyllt blinkade ut "EN KVÄLL MED PETER JÖBACK"
Sen hade han mycket roligare mellansnack, hotta upp vissa låtar lite. Mer fart på karln helt enkelt! :D
Efteråt var det såklart joooordens kö för skivsignering, så man blev trött bara av av titta på den. Så jag knäppte ett kort på håll i värsta fjortisstilen, sen gick vi till bussen. Fredrik orkade ju inte åka in o hämta mig, men det gjorde ju inget! Bussen kostar ju bara 40 kronor nu oxå, så det är ju kjempegrejt!!! ;)

Ja så igår lyssnade vi på Peter heeela dagen på jobbet. Tur för Camilla att inte hon jobbade!!! ;)
Så idag får jag hålla igen lite på härligheten ;) ;)

Fy vilket ruskväder det är idag!!! Men jag tog på mig pantalongerna o tog morgonprommisen iaf. Jag klappar mig själv på axeln!!!
Två steg utanför gården sa det SLURP i dojjan o så vart jag DYBLÖT om fötterna. SUCK!
Men jag bara la i en högre växel, höjde E-type i lurarna och knatade vidare.
Sen ringde RIEDELSKAN o genast vart det som en sol framför mina fötter. Hon sak ju såklart jobba på fredag när jag är ledig... Typiskt!
Men vi bara lär ha en vinafton snart!

Nej nu får jag rappa mig lite... vi får se om bilden på Peter kommer in, vart ju nå fel som vanligt när jag skulle hämta den... Dataretard var ordet...

Morsning!!

1 kommentar:

  1. ...ja..egentligen, vad ska man säga...Peter BJÖRNE Jöback, jätte tufft..... Om det var en upphottning så undrar man ju hur de tidigare konserterna har varit??!!!!! Hoppas nu att den där vis-och musik-kvällen ska räcka för flera år framöver nu. När du blir sugen på att lyssna på "Björne" kan du bara tänka på söndagskvällen så rääääcker det, eller!?
    Må gott/ Camilla-med extremt bra musiksmak :)

    SvaraRadera