Sidor

onsdag 20 april 2011

En riktig STINKBOMB!!!

Nu har våren verkligen kommit.
Det är ju perfekt!!!
Det som är mindre perfekt...

... är väl när det är dags för bönderna att gödsla sina åkrar.
Fick mig en redig stinkchock på väg hem från bussen.
Mötte den där traktorn som lämnat ett spår av stank efter sig.
Fullproppad med dynga :/
Var ju bara att stoppa näsan i halsduken o skynda sig hem.
Hulkandes flera hundra meter.
Ja det luktar verrrrrkligen inte godis.

Godis ja...
Hoppas jag får ett smockfullt påskägg.
Annars får jag väl ta o köpa mig ett själv.
Nu när bilen är fixad kanske jag hinner in på affären innan den stänger.
Det är ju bara föööör drygt att åka buss alltså.
Man lär ju kliva upp i ottan för att hinna med.
Nej nu måste jag rycka upp mig o hämta in tvätt,
sen ska jag sova som en stock!
Vet inte vad det är med mig!!!
Känns som att det här måste vara den längsta veckan
jag någonsin upplevt...
ZZzzzZZZZzzz
Snark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar