Sidor

onsdag 6 april 2011

Nu blire rejsing på 55:an

Vilken dag!
Började med att sitta en halvtimme i telefonkö.
Fujidirekt.
Inte så jättedirekt...
Brorsan hjälpte mig med bilder till min tavelvägg, när jag var där uppe i helgen.
78 bilder vart det.
Så kom de på posten igår.
18 stycken...
Tröttsamt!!!
Det var därför jag ringde dit iaf.
Men det var ingen fara, för det var visst skickat i 2 paket.

Sen vart det till att leta reda på blomaffären i Bolandscity.
Det var ju inte så självklart vart den låg...
Vad konstigt ställe det där Bolandscity,
det är ju inte ens klart.
Jag har ju för mig att de hade invigning för flera veckor sen.

Jaja, sen var det jobbet nästa.
Fredrik kom o hämtade kärran, dags för däckbyte.
Vad härligt att han är så händig!

Ringde en kund o berättade att deras beställning kommit hem.
Fick ett:
 " Du, den kan du ta o stoppa upp någonstans!!!"
till svar.
Vart såklart jäkligt irriterad och var i full färd att återberätta det för dom andra
då Fredrik kom tillbaka med blåbäret.
Med
NYA FÄLGAR!!!!

Shit så gött!!!
Vad snällt!!!
Min kille, han kan han!!! <3 <3
Och det står Racing på dom, så nu blir det det ;)
Vad gulligt att han fixar med min bil!
Hoppas bara att han inte tänker sälja den eller nåt... Hahaha!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar