Sidor

söndag 17 april 2011

Vilken eftermiddag!

Men nu har jag kommit hem iaf...
Och fick direkt slänga in tvätt i maskinen, så jag får lite rena jobbkläder.
För när Fredrik kom hem, tidigare än mig, så tyckte han det var för sent att slänga in en maskin.
Jahapp!!!
Får väl jag sitta här o vänta på att få hänga tvätt då...
Jaja!
Tänk vad tjorvig min bil ska vara ibland då.
Den här veckan har INTE varit rolig ur bilsynpunkt.
Orkar ju inte ens börja berätta alla turer som varit sen förra lördagen...
Soppatorsk (fast jag hade flera liter i tanken), beställa reservdel till tanken, dött batteri, skjutna säkringar som måste specialbeställas, bussåkande och nu detta.
Jag blir väldigt trött i hjärnan känner jag.

Kunde jag inte fått stanna liiiite närmare nån godisaffär eller nåt???
KUL!
Mitt i ingenstans!!!

Sen var det bara att åka bärgningsbil då...
Men det gick ju bra, och chauffören var ju sjukt trevlig!
Kändes nästan lite konstigt när jag hoppade av, ska vi aldrig ses mer nu?
Hahaha!
Han kan komma in på en kaffe när han hämtar kraschade bilar på 55:an!!!
Han tyckte nog det vart lugnt o skönt när jag äntligen var framme.
Men han hade lite tips i bakfickan ang bilproblemet,
så det verkar nog va lätt fixat iaf.
Han var ju även typ bilmekaniker så då tror jag på det
och blåbäret slipper läggas in på skroten.
TUR!!!
Men det kommer nog ta ett tag innan jag törs ta den upp på
äventyr i Gästrikland.
För även om det var riktigt trevligt att åka bärgarbil,
så kanske det inte riktigt är jättetrevligt för plånkan.
Nu längtar jag bara tills den här bilhistorien är ÖVER!!!

Dags att kolla till tvätten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar