Sidor

lördag 30 april 2011

Valborg...

Började dagen med en prommis...
ökade takten med en minut,
o 20 kcal.
Inte illa... ;)
Har efter tips av SusieQ installerat Walkmeter på luren, så förhoppningsvis
blir jag lite lagom besatt och sporrad... ;)
Eller så blir jag inte det,
man kan aldrig så noga veta ;)

Fy vilket trökväder det vart då.
Blåsigt och grått...
Men vad hade jag väntat mig?
Jag är ju ledig, då SKA det ju alltid vara så dåligt väder.
Det är visst lag på det.

Nu har jag bildbevis på mitt klag för några veckor sen.
Mupparna har börjat med sitt cyklande här på baksidan...
VAD är grejjen???!?!?!
Det är bara för att!
Hahahaha!!!
Men då får man räkna med en redig utskällning av doggen!!!

Ja nu syns det ju inte så bra, men han måste liksom dra sin cykel, för
D E T  G Å R  I N T E   A T T   C Y K L A   D Ä R!!!!!

Obs!!!
Visst har vi väldigt lyxiga ljus på väggen???
Såna som brinner upponer.
Hahahaha!!!
Vägrar byta ut dom oxå ;)

Och gissa vilken tur jag har då?!?!?!?
Carro har tydligen gjort en redig lunch som jag ska ner på.
Vilket LYX!!!
MMMMUUUUUMMMMSSSSS!

Ha en härlig valborg och grattis Knugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar