Sidor

onsdag 27 april 2011

Mums!!!


Hello baby Bamix!!!

Rätt så nöjd då, jajjemen!!!
Kunde inte hålla mig, var bara tvungen att stanna på Ica
på vägen hem.
Köpte kanske ALLA frysta bärlådor dom hade.
Kuta hem o gjorde smoothies.
Vart kanske liiite ivrig då och hällde i lite för mycket frysta grejjer,
så det blev som glass.
Menmen, det gick väl att klämma i sig ;)
Helt sjukt att man kan vispa mjölk till ett sånt skum...
Ja krämigt och gott blir det!

Så min gamla stavmixer á la Jamie Oliver ska få ett nytt hem snart.
Byebye JO!

2 kommentarer:

  1. Här är ju alltid snyggt och välkommnande!!
    Kom hem till mig och inred TACK!

    Varför valde jag brunt i hallen, varför är det furu överallt....vart jag än vänder mitt tjocka huvud?!

    Jag vill oxå ha snygga blommor och glas prydnader.....kanske får bli en pensionärs grej att dona med.....när alla barnen är utflygna ;)

    Kramkram och ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  2. Du är tokig ;)
    Jag ska visa dig jag, hur snygga mina blommor är en vecka efter inköp...
    Kanske du inte blir så avis ;)
    Pinnar o torkade blad all over the place...
    Det enda jag skulle kunna hjälpa dig med är att äta upp dina goda kakor. MUMS!!!
    Hoppas du har en härlig dag i solen!
    Kramar

    SvaraRadera