Sidor

måndag 4 april 2011

Kalashelg!

Det har varit en helg i kalasets tecken...
Lördagen började med kalas nr 1:
Wilton, Fredriks brorson, 2 år.
Sen vart det lite brådska för mig som åkte upp till viken o gick på kalas nr2:
Sandra 26 år.
Som vanligt kan jag inte fatta att mina småsyskon blir så SJUKT GAMLA!?!?!?!?!?!
Jag kinesade hos pappa.
Söndagsmorgonen började med en rask prommis till Säljan.
Kom ju på att jag glömt smörja benen med heat så då fick jag ju naturligtvis ont i
 benhinnorna, halvägs ut till byn.
Ja det var ju så TYPISKT.
Men det var ju bara att traska vidare det, med ett stopp hos faster
som såg helt förvånad ut att jag stod där på bron klockan 8 en söndagmorgon.
 När hon öppnade med papiljotterna på knoppen och en snopen min
kunde jag ju inte annat än att skratta!  
Hahaha!!!!
Sen försåg hon mig med både tigerbalsam och hästliniment för mina stackars smalben. 
Sen gick jag som på moln hem :)
Note to my self: ALDRIG glömma heat på bena igen!!!
Sen hade pappsen dukat fram en riktig brakfrukost.
Det var lufttorkad skinka, lönnebergaskinka, rökt nötrulle, mackor, Pucko, yoghurt och flingor.
MUMS!!!!
Skulle ha knäppt kort innan disken, med det tänkte jag inte på ;)


                         Man kan ju nästan tro att han har en unge som jobbar på porslinsaffär... ;)

Sen uträttade vi en massa ärenden innan vi äntligen for till Norrsundet på kalas nr 3:
Elias 1 år!!!!

Han är ju så sjukt gullig den ungen!!!!
Sen var det bara att åka hem, med en klump i halsen för att jag aldrig hinner med att träffa alla jag vill när jag väl är där uppe i krokarna.
Deprimerande...
Men jag får samtidigt vara glad för att jag ändå hann med så pass mycket som jag gjorde iaf :)
Om 2 veckor är det dags att dra upp igen, då är det dop
för lilla Oliver.
Det ska verrrrrkligen bli roligt att träffa den lilla go´biten äntligen!!!
Men jag har ju inte skaffat nån present än, GULP!!!

2 kommentarer:

  1. Kul att du har en blogg, kan jag få lite mer koll på dig. Hoppas du mår bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och jag kan hålla koll på dig fining!!! <3
    Vet inte om min kommentar syntes på din blogg... jag är ju lite lätt talanglös... ;)

    SvaraRadera