Sidor

måndag 18 april 2011

En sak i taget tack!

Vaknade trött och sur!
Tog en morgonprommis o tänkte det skulle gå över...
Då blev jag lite glad, men är sur också.
SUCK!
Kan man inte vara en sak i taget?!?!?!
Sur över bilen ( ja det kommer inte gå över i första taget...)
men glad att jag bor i den busstätaste hålan, sen är det ju RIKTIGT
fint väder, så då kan jag t o m gå från stationen upp till jobbet.
Tänker jag köpa en smarrig matlåda från
Martinas.
 Det kommer ju inte ta sådär jättelång tid tills bilen är fixad igen.
Men det är ju DRYGT!

ÅÅÅÅHHHHH!!!!
Irriterad....

igår köpte jag en rolig grej på Fullerö!

Vattenpärlor!
Den stora pärlan på bilden har legat i vatten i typ 12 timmar
(ska ligga i 24 timmar innan dom är färdiga.)
Från början är dom stenhårda och pyttesmå som den där lilla pärlan.
HÄFTIGT!!! :)
Ikväll tänker jag nog fixa lite.

Då hoppas jag den lilla tulpanen växt till sig lite,
för då ska jag stoppa den under min glaskupa i en liten vas med glaspärlor.
Hoppas det blir trevligt...

Måste även beskära mina hallonbuskar...
Det börjar visst bli hög tid för det.
Kanske t o m är lite försent?
Jaja!
Jag har ju inte direkt världens grönaste fingrar.
Men SPELA ROLL!!!

Nej men ha en bra dag nu då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar