Sidor

tisdag 26 april 2011

Lite vitt...

...och solsken.
JA TACK!!!!
Har ju varit sjukt taggad för den här lediga tisdagen.
Förväntade mig sol och rekordvärme.
För det är ju precis det som varit när man varit instängd på jobbet
typ hela påskhelgen.
Men jag får väl vara glad att jag hann med liiiite sol igår efter jobbet iaf...

...och en flaska mousserande med Carro.
Det var ju helt UNDERBART!!!

Tyvärr är det så att det är DEN TIDEN i månaden för mig...
Så inatt vid 01.00 var det bara för mig att kliva upp o i flera timmar
tro att min sista tid var kommen.
Fy vad jag hatar pms alltså!!!
Det var ju några månader sen som det var så här illa mitt i natten oxå...
Så jag hade väl börjat tro att det lugnat sig.
Men det var bara att proppa i sig en näve tabletter,
fylla en PETflaska med hetvatten (ville inte väcka Fredrik med värmande av vetekudden i micron),
så Fredde vaknade iaf för jag var tvungen att spola länge i kran.
Stackarn ;)
Klockan var väl 04.15 när jag tittade på klockan innan jag somnade.
Så idag har jag bara mått kass!
Samt tycker väääääldigt synd om mig själv
och hatar att jag aldrig fixar tid hos läkare så jag
får riktigt rediga tabletter.

Jaja!
Tur att jag är leeeeeedigi helgen som kommer iaf.
WIHOOOO!!!!
Nu ska jag virka lite på min nya virkning
och käka choklad.
Jag har hört att choklad är väldigt bra mot pms ;)

Jag kanske borde göra klart filten jag virkat till Oliver,
men det är inte så roligt att fästa alla trådar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar