Sidor

fredag 8 april 2011

Fredagsmys!!!

Har man vart på cityhäng med Sandy idag då.
Hon förbarmade sig över mig och hade en stadsvandring light med mig.
Så himla snällt!!! Men vi ska ta en stadsvandring DELUXE
snart. Det har hon lovat :D
Tyvärr råkade vi ju springa in i en SUPERHÄRLIG affär:
"Tre generationer inredning".
Min plånka är ju lite för tunn för såna underbara affärer där jag bara vill köpa typ ALLT!!!!
Men två ägg vart det iaf.

Som passade finfint i min silverinstallation på byrån i hallen.
Det vart ju så tomt där när Fredrik
kom på att dom där tomtarna kan man ju faktiskt inte ha uppe heeela året.
Men jag tyckte ju dom var så söta...
Men det vart ju bra med äggen oxå ;)

Nej men nu börjar tjejjorna droppa in här, så det är väl dags att stänga av datorn.
Dags för FREDAGSMYYYYYYS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar