Sidor

fredag 8 april 2011

Jag, i 35-års åldern!?!?!?

Vad är det med dagens pensionärer egentligen?????
Hjälpte en person igår med en present.
" Det är till min dotter, hon är i din ålder. 35 fyller hon."
Jag: Fågelholk!
För det första:
Jag är bara 31 (än så länge iaf )
För det andra:
Inte farao går jag o säger till folk: Men du, du måste vara runt en 100 år va?
Jaja! Det är väl bara att hjälpa klart o se glad ut.
Jäkla PUCKO!!!
Kom helt oförhappandes upp i min hjärna.

Vad är det med kunderna den här veckan???
Kanske för blåsigt...

Lite senare kom dock en annan liten dam, som snabbt blev dagens favorit, som sa
" Tack käääära FLICKEBARN"
när jag visade hur man skulle programera om Nespressomaskinen hon fått i present.
Inte för att 35 är gammalt,
 men kul när folk tycker man ser 4 år ( ok då! 3 år och drygt 3 månader) äldre ut än man är.
 INTE!!!
Vad FARAO! nån måtta får det väl vara!!!!
Men han kanske castade för att få va med i "Pensionärsjävlar"
HAHAHA!!!!

Idag är jag LEDIG iaf.
GÖTTMOS!!!
Började dagen med en prommis upp till Salnecke.
Hade visst varit ett inbrott eller nåt i Parken, för det var polis där o allt.
FY!!!
Kan inte folk skilja på sitt o andras?!?!?
Sen förevigade jag den höga vattennivån i ån,
innan jag gick hem o hämtade doggen för en tur upp i spåret.
Känner mig kanske liiite hurtig... ;)



Alltså, vattentomt i all ära, men de som bor längs ån ville nog inte ha båtplatsen nere i gillestugan.
Nu knäppte jag ju åt andra hållet, så man kanske inte ser direkt vad jag menar,
men då får man väl komma o hälsa på då ;)
Alla bryggor under vatten och fabriksskylten ligger risigt till alltså.

Jahapp...
Kanske dags att damma av den där ansiktsmaskinen då och ge mig en rejäl omgång...
Eller så fyller jag ut rynkorna inifrån, med hjälp av lite götta!
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar