Sidor

söndag 29 juni 2014

BF och djungelgurka på g.

Konstig dag idag. Idag är dagen med stort BF. Beräknad förlossning.
Jag känner mig urtrökig och orkar inte ta tag i nåt. Lat, helt enkelt. Skulle helst bara vilja sitta och mumsa på god mat hela tiden. Jag vill ha kött och pasta och potatisgratäng och sallad med fetaost. Och sås. Men jag orkar inte ta tag i det, så då ligger jag bara o gör inget. Käkade en skål med glass o maräng och 2 bullar istället. Men det var ju några timmar sen så nu är jag hungrig igen. Men nu blir det snart bacon o makaroner. Det är också gott. Med ketchup ;) hahaha! Hoppas jag blir lite mer alert imorgon. Och att vädret är lite roligare!!! Gråttgråttgrått, är det nya trendfärgen på vädret det?
Har ni sett vad gulliga små djungelgurkor det kommit på altanen?? Så små så att det knappt gick att knäppa kort på dom. Ska bli så kul att se om det blir nåt av dom. Alla körsbärstomater jag planterat så många gånger brukar ju totalmisslyckas så håller tummarna för dessa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar