Sidor

söndag 8 juni 2014

Kruka!

Det är ett fasligt shoppande på mig i dessa dagar. Igår var jag återigen till Fullerö och köpte två av den här krukan. En till lilla rummet och en ska stå i vårt sovrumsfönster med dr Westerlund som jag fick av faster i onsdags :) lite stor för fönsterbrädan den här också, men det gör inget ;)
Sen var jag till Leklust och köpte på mig täcken, kuddar, nappar, filt och annat nödvändigt till bebisen. Och slutligen en tur till Ikea och köpte en kasse prylar där också. Skötbordsgrejer och sånt. När jag kom hem slängde jag iväg en beställning på h&m också, när vi var i Sthlm på hm home hittade jag ju så mycket gulligt men orkade inte släpa. Så det fick vara värt 40 spänn i frakt ;)
Jag känner själv att jag mer och mer silar mygg och sväljer kameler...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar