Sidor

söndag 8 juni 2014

Dagens ungdom...

Alltså jag fattar inte hur dom kan!!!
Dom bara liksom fixar direkt!
Helena med familj kom förbi på lite paj på kvällskvisten igår. Jag har väl haft i åtanke att fråga hennes äldsta dotter Moa om hon kanske skulle vilja kolla på bloggen o fixa lite... Eftersom jag själv är så sjukt oteknisk och bara skickar som mejl från telefonen och så bara hamnar det på sidan. Perfekt enkelt, men inte så kul alla ggr...
Hon bara ägde och ändrade header pangbom, sådär lätt. Och så visade hon ett bildredigeringsprogram som heter picmonkey, tror att jag skulle kunna fixa lite själv. Kanske... ;)
Lite som instacollage o camera+ som jag har på telefonen. Jag tänkte kanske att jag skulle försöka fixa lite med bloggen snart. Nu när jag ändå går hemma. Tack så hemskt mycket för hjälpen Moa!!!
Hoppas att Gofisen Sofia har lust att svänga förbi nån dag på sitt sommarlov och hjälpa mig också. Hon är ju också grym på det här med datorer... Nu för tiden känns det ju som att kidsen föds med datorn i näven. Kanske bra att jag skaffar ett eget barn. Som kan hjälpa gammelmamma lite ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar