Sidor

fredag 6 juni 2014

Mycket märkligt...

Mitt inlägg igår verkar ha försvunnit ute i cyberrymden någonstans, som vanligt var det ju ett extraordinärt och mycket intressant inlägg, med jättefina bilder...
Men får försöka återskapa det nu då istället...
Klockan är 5 och jag är ensam vaken. Om 5 timmar ska jag upp o kolla på byn med Carro. Det är ju nationaldag och allt. Samhället vi bor i fyller tom 150 år, så det ska vara riktigt holabaloo tydligen.
Men nuså... Gårdagens:
Planterade om och fixade mig helt slut. Var helt likstel i fogarna när Fredrik kom hem vid 18. Hittade en sån snygg kruka på Fullerö, den i nån slags metall som jag satt 3 orkidéer i. Litelite stor för blombrädan, men jag tror inte det gör nåt. Ska köpa en annan supersnygg kruka där snart. Kanske imorgon... Nämnde jag att skatten kommit in nu? ;) shoppingsugen...
Den gröna, pumpaformade krukan köpte jag på Ica Maxi. 79 spänn?!?!
Jag tycker den är grymt snygg och sjukt billig!!! Och slutligen den vita från plantagen för 199 kronor som jag tycker är fin ändå, men inte riktigt rätt, den får stå bredvid pumpan i lilla rummet. Dom passade bra ihop.
Nu vill jag att tapeterna ska komma upp därinne. Det skulle ju komma en igår o spackla och sen skulle det tapetseras... Man skulle ju va hantverkare alltså... ;)
Jag blir riktigt uppstressad när det inte händer nåt!! S. U. C. K!!!
F.ö så har jag iaf börjat packa bb-väskan. Får panik!!! Var o letade amningskläder igår. Inga storlekar kvar... Men iofs kanske det inte är så konstigt eftersom alla blivande mammor har tid ungefär samtidigt som mig. Det är ju därför det är riktig kris på ackis... Babyboom. Men iaf så vet jag vart jag ska gå o fixa amningsbehåarna: Twilfit. Fattas ju bara att det är slut där med. Äsch, får ta mig en tur in till stan igen imorgon. Stackars mig som måste handla hela tiden... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar