Sidor

söndag 1 juni 2014

Så är den då verkligen här...

...den sista arbetsdagen på ett tag. Det känns märkligt!
Men jag har ju en del saker att ta reda på på jobbet, bor jag i skåpet eller?!?!?, så jag måste åka in nån dag o ta reda på prylarna. Skulle ju kunna fixa det idag, men jag kan väl lika gärna göra det om ett tag. Måste ju lämna in papper o grejer iaf.
Jahapp!
Nu var sängborden iaf färdiga. Känns fortfarande lite segt på färgen så jag ställer väl dit prylarna när jag kommer hem istället. Det är därför allt ligger i en hög på golvet fortfarande ;)
Kanske några nya knoppar skulle va kul? Men det visar sig när vi har bytt tapeten. Och hyllan över sängen. Som jag längtar!! Imorgon är ju Fredrik också ledig så då S. K. A V. I. F.I. X. A!!!! Det är höööög tid nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar