Sidor

måndag 9 juni 2014

Jamen sisådär...

Nu får han som ska tapetsera lilla rummet skylla sig själv... Jag spacklar väl själv då!!! Det som målaren skulle ha kommit och gjort i torsdags. Fick jag för mig iaf. Så då är det bara att komma o tapetsera. Och händer inte det inom en SNAR framtid, då gör jag det själv. Och DET vet man ju hur det antagligen slutar... INTE så bra.
Tänker nog tapetsera i sovrummet själv iaf. Kanske imorgon. Är trött på att bara vänta och vänta på att det ska bli klart. Jag ska rådgöra lite med tjejen på färgaffären... Jag blir faktiskt lite rastlös när jag inte har någon plan för dagen när jag bara går hemma. Igår tog jag en tupplur mitt på dagen och det skulle jag ju INTE ha gjort. Fy farao vad kass jag mådde sen. Nä, jag får se till att hålla mig sysselsatt så vätskan i kroppen hålls i schack. Tror jag sväller en hel del nu när det är så varmt. Phu!!
Men jag älskar såklart det underbara vädret. Love it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar