Sidor

onsdag 4 juni 2014

Sista måltiden...

... Med brudarna på churchstreet. Iaf på ett bra tag. Gott och majsigt! Nästa gång vi ses har jag kanske en knodd utanpå magen. Stort!!
Läser lite om barnmorskekrisen. Det är ju som ett skämt, ett riktigt dåligt skämt!!! Jag undrar lite vem som ska få stå till svars för alla ev komplikationer som nu kommer bli pga detta? Jag kanske ska lägga lite tid på att kolla upp det när jag nu ändå är ledig ett tag innan bf. Jag undrar också vart alla barnmorskor tagit vägen?? Dom som sagt upp sig alltså, har dom bara gått upp i rök? Eller har dom semester från sina nya jobb, eller vart är dom? Det verkar ju vara dåligt med barnmorskor lite överallt. Jaja, blir JÄKLIGT spännande att se vart detta slutar.
Något lite roligare som hände medan jag var borta: Hojjen blev såld, jäkligt najs!!! Sen var Fredriks kompis förbi o kollade in lilla rummet och det skulle tydligen jättekort tid att fixa tapeterna, så han ska komma imorgon kväll o spackla och sen tapetsera så fort han bara kan. Vad KANON!!! Kanske inte tar sån tid då. Meeeen jag ska inte ropa hej... Vi har inte sett att det blivit klart än ;)
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag måla byrån jag hämtat hos faster, blir spännande att se hur jag lyckas ;)
Sen ska jag nog ta mig en tur till Fullerö o kika om dom har någon kruka som jag söker. Hittade en variant på plantagen igår, men den var egentligen för liten och ALLDELES för dyr!!! 200 SPÄNN?!?! Vet hut!!! Hittar jag någon bättre tänker jag sjutton lämna tillbaka. Jag börjar visst redan nu träna på stramare budget. Mycket bra!! Det kommer väl inte bli så fett i plånkan när det är dags för föräldrapenningen... Hahaha!!! Och det är VERKLIGEN INTE fett i plånkan nu heller. Vart har jag gjort av min kosing den här månaden??? Hur länge sen var det jag fick lön egentligen??
Hoppas skatten kommer i möra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar