Sidor

måndag 9 juni 2014

Men åååååhhhh!!!!

Alltså fejjan är ju helt konstigt nu för tiden. Man missar ju ALLT!!!
Gick precis in o kollade och vad skådar mitt högra öga?!?! Utförsäljningen på Vikingsun. S. A. T. A. N!!! I gatan. Jag hade velat åka dit faktiskt. Kan ju hända att dom har saker kvar imorgon med, men hur troligt??? Och vart ligger den där karduansmakargatan egentligen??? Kanske lär ringa Bosse imorgon o fråga om dom har nå prylar kvar... Jag gillar ju Nigella Lawson prylarna och vårt nya märke Orla Kiely. Har jag inte för mig att Bosse även visade så snygga Tekannor i gjutjärn också? Jaja! Camilla ska vi inte dra in en snabbis imorgon då, innan du börjar? Vi lär väl ta bussen förstår jag eftersom tågen kanske inte går. Eller? Skulle dom inte börja rulla kl 5 imorgonbitti igen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar