Sidor

onsdag 25 juni 2014

Haj Kaj!!

Idag slog jag till på en stringhylla, pocketmodell, och en Apa från Danmark. Så snyggt vart det i lilla rummet. Men lite tomt, så jag var tvungen att fylla ut med lite annat... I framtiden kanske det hamnar fler djur från Kaj Bojesen, men nu har morsan fått köpstopp, så tillsvidare får det duga fint med en blandad kompott från mina gömmor ;D
Jag kommer nog byta ut rätt så ofta känner jag...
Annars då... Jo jag var in o fikade med Sandra i Uppsala idag. Otroligt kul att ses. Jag vet faktiskt inte hur länge sen det var??? Timmarna bara RUSADE förbi och jag som skulle vara i Enköping kl 15... Dessutom skulle jag ju köpa hyllan på Vålamagasinet och till jobbet o köpa apan innan. Ja, det vart verkligen lite stressigt. Kul att se det nya på jobbet också!
Lillis fick ett sånt fint tygdjur av Sandra också, men hyllan var visst lite mindre än jag trodde så det får jag hitta en annan plats åt. Urgulligt!!! Jag tänkte ju ställa nappträdet från Tea på hyllan också, men jag skulle nog behöva ett gäng hyllor... Jag får klura lite på det där... Byter lite imorgon. Så det är klart tills bebisen tittar ut ;) hahaha! Men iaf så såg det bra ut hos barnmorskan och hon, vi hade en ny idag för Carina var på semester, trodde att bebisen är normalstor. Jag känner mig lite orolig att det ska vara en 5kilos. Vet inte varför, men jag tycker att det skulle göra så jäkla ont att trycka ut. Fixerad hade den blivit också så det var ju bra. Det var nog det som hände i söndags när jag tyckte det tryckte på så hemskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar