Sidor

måndag 2 juni 2014

Helt tomt...

Idag har vi varit så flitiga så!!!
Nu är det tömt, det lilla rummet. Ja, förutom bössan o brandsläckaren förstås... hahaha! SNYGGT!!! Vi klev upp så tidigt o slängde skräp och gamla kläder, rensade ur riktigt ordentligt. Så skönt!! jobbigt förstås, men så härligt när det är klart. Hoppas Fredriks kompis kommer o tapetserar snart!!! Man blir ju lite ivrig.
Jag fick för mig att ta hand om våra stackars blommor också. Det har stått små döda/halvdöda växter lite varstans i huset, men nu åkte dom ut på altanen. Det får bli morgondagens projekt, köpa lite nytt, plantera om och så där. Det är något som tyngt mig en längre tid, så det är ju jätteskönt att jag orkade ta tag i det idag då :D
Ringde Folksam om bilförsäkringen också. Mycket bra. Av någon konstig anledning stod det att jag bor i hyresrätt på årsbeskedet (eller vad det heter) och det är ju helt fel. Så ringde jag o ändrade och vips!!! Mer än 1000 spänn billigare per år! Skitbra!! Det gäller att spara in på allt jag bara kan så jag slipper leva på nudlar och blodpudding när jag nu ska vara hemma så länge med föräldrapenning.
Tummen upp för min första dag hemma i väntans tider :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar