Sidor

lördag 7 juni 2014

V.37

Nu kommer ÄNTLIGEN en magbild igen! ;)
V.37, 36+5, från igår.
Det var ju inte bara byråfix igår utan även nationaldagsfirande. Jag firade i min gamla levis-tischa med varulven och "the bride from hell" på. Den gamla godingen!!! Hittade jag när jag städade garderoben i måndags. Bra jobbat! Fantastiskt att va gravid! Skulle kunna gå omkring i kroppsstrumpa, bäst att passa på. Snart har man ju en geléklump där fram istället för en fast och fin badboll. Eller pilatesboll kanske... ;) sen att det ständigt ser ut som att jag går omkring o bär på en osynlig tv är väl en annan sak.
Idag fick jag lite sovis innan första uppstigningen. 05.30. Skönt. Nu ska jag försöka sova lite till, men det är ju SJUKT fint väder ute... Bäst att dra ner mörkläggningsgardinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar