Sidor

fredag 6 juni 2014

Byrå. Före och efter.

Nu har jag fixat klart byrån jag fick hos faster. Vilken skillnad det blev va? :)
Före-bilden är från smset jag fick från faster så det kanske inte syns så tydligt. Den är iaf från när hon bodde hemma så den har några år på nacken. Jag har grundmålat ett lager och 2 lager färg. Hittade ju så tjusiga knoppar på Fullerö så jag hoppar över att måla lådfronterna. Tror jag. Vi får se om jag känner för det i framtiden...
Jag blev tveksam om jag verkligen skulle ha på "marmorn" på toppen. Men så slog jag till o klistrade på och jag tycker det blev ett rejält lyft ;)
I lådorna satte jag i hyllpapper som jag köpte på Tiger igår. Varannan låda med grönt o varannan rosa. Liiiite piffigt!!! ;)
Nu har jag ställt in byrån i lilla rummet, trots att tapeterna inte kommit upp ÄN(!!!)
Dags att sortera lite kassar med babykläder och stoppa ner i lådorna. Det kanske blir morgondagens projekt.
För nu blev jag sugen på att kolla på hem till gården. Har missat typ 25 avsnitt, trot eller ej, det är sant. Jag har inte TV4play premium heller så ungefär 14 avsnitt är det kört med. Men det gör inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar