Sidor

tisdag 10 juni 2014

Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet...

Idag drog jag in rätt så tidigt till stan, köpte tapetklister och grejjer. Dags att tapetsera bakom sängen...
Fredrik bad en annan kille komma o kolla på lilla rummet också, han kom idag kl fem och han ska fixa lilla rummet på fredag eller lördag. Så himla bra!!! Sjukt glad!!!
Jag fick lite tips om hur jag ska gå till väga i vårt sovrum med tapetseringen där och gissa om jag blir nervös alltså... Var tvungen att ta bort "lite" tapet i ett väldigt konstigt hörn som vi har. Fattar egentligen inte varför det är så konstigt där..? Men iaf så var jag tvungen att spackla dessutom och ja, nu ser ni ju hur det ser ut... Slipa imorgon och sen gäller det. Blir lite nervös faktiskt! Men skitesamma.
Dessutom fick jag backjobb på spacklingen i lilla rummet. Ojdå... Hoppas det blir bra också då imorgon när jag slipar. Annars får jag väl skämmas. Hahaha!!! Pinsamt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar